Call Center
Call Center jest rozwiązaniem niezbędnym dla firm pragnących zwiększyć efektywność sprzedaży i poprawić jakość obsługi swoich klientów. Funkcja Call Center jest zintegrowana z systemem telefonii i UC, co pozwala wykorzystywać wszystkie dostępne narzędzia tworzące bardzo sprawne i wydajne środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi firmy.
Głównym zadaniem tego rozwiązania jest łączenie klientów z właściwymi agentami w jak najkrótszym czasie. W tym celu wykorzystywane są zaawansowane reguły i wstępnie zdefiniowane strategie oraz inne funkcje, które przyspieszają nawiązywanie połączeń.
Główne cechy oferowanego systemu Call Center to:
- Trasowanie połączeń na podstawie czasu
- Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
- Kolejka połączeń
- Strategie dzwonienia w kolejce
- Komunikaty samoobsługowe
- Muzyka dla połączeń zawieszonych
- Ogłoszenia niestandardowe
- Szacowany czas oczekiwania w kolejce
- Oddzwanianie do kolejki
- Panel kolejki
- Agent dynamiczny i statystyczny
- Logowanie/wylogowanie agenta
- Agent Pauza/Wznowienie
- Obecność połączenia (stan agenta)
- Przeciągnij i upuść, aby zarządzać połączeniami
- Monitorowanie połączeń
- Nagranie rozmowy
- Ankiety po rozmowie
- Tablica ścienna
- Umowa o poziomie usług (SLA)
- Alerty i powiadomienia
- Raportowanie w czasie rzeczywistym
- Raporty historyczne
- Raporty podsumowujące rozmowy z agentami
- Raporty wydajności kolejki
- Raporty zadowolenia klientów