Zbyt długi czas oczekiwania klientów w kolejce dzwoniących, kiedy wszyscy Twoi pracownicy są zajęci, może spowodować ich rezygnację z kontaktu. Rozwiązaniem tego problemu jest opcja oddzwaniania do klientów, która pozwala zostawić im swój numer jednocześnie rezerwując miejsce w kolejce. Jeżeli któryś z pracowników będzie już wolny, to system zainicjuje połączenie między nim a klientem, który poprzez pozostawienie swojego numeru zarezerwował sobie miejsce w kolejce, nie tracąc na to czasu. Taka funkcja z pewnością nie tylko przyczyni się do zwiększenia satysfakcji klienta ale również zapobiegnie utracie z nim kontaktu, czyli szansy sprzedaży.
Kolejne etapy tego procesu przedstawiają się następująco:
- Klient dzwoni do firmy
- Wszyscy pracownicy obsługujący linie są zajęci
- Połączenie klienta ustawiane jest w kolejce dzwoniących
- Klient słyszy komunikat z opcją późniejszego oddzwonienia
- Klient korzysta z opcji oddzwonienia i się rozłącza
- Któryś z pracowników obsługujących linie jest już wolny
- Do wolnego pracownika obsługującego linie system kieruje zadanie oddzwonienia do klienta
- Pracownik obsługujący linie oddzwania do klienta