Platforma szkoleniowa w formie e-learning może być wykorzystana do:
- stworzenia systemu kształcenia własnych kadr pracowniczych,
- uzyskiwania przychodów ze sprzedaży tworzonych szkoleń na potrzeby innych podmiotów.
Efektywność pracy rozumiana jako wykorzystywanie przez pracowników zasobów, czasu i możliwości w sposób produktywny, będzie rosła wraz z ich wyszkoleniem i kompetencjami.
Niezależnie od tego, czy mówimy o dokształcaniu pracowników produkcji, usług, obsługi sprzedaży, czy innych obszarów funkcjonowania firmy lub instytucji, to zapewnienie im rozwoju zawodowego poprzez systematyczne dokształcanie oraz monitorowanie zdobywanych kompetencji będzie sprzyjała rozwojowi każdej organizacji.
Platformy szkoleniowe mogą być instalowane zarówno w lokalnej infrastrukturze informatycznej firmy jak i w chmurze. Oferujemy kompleksową obsługę od dostawy sprzętu, instalację i konfigurację oprogramowania, po szkolenie dotyczące opracowywania treści oraz bieżącą administrację platformy.
Platforma edukacyjna jest oprogramowaniem wykorzystywanym do prowadzenia procesu nauczania oraz szkoleń zarówno w systemie zdalnym jak i stacjonarnym, stanowiąc wówczas system mieszany.
Nauczanie stacjonarne w szkołach czy uczelniach może wymagać wsparcia przez nauczanie zdalne. Właściwym narzędziem do prowadzenia nauki zdalnej jest platforma edukacyjna. Prowadzenie zajęć on-line z wykorzystaniem komunikatorów i aplikacji wideo może być jej uzupełnieniem czy nawet integralną częścią.
Platforma edukacyjna powinna zostać wdrożona i dostosowana do konkretnej szkoły, musi bowiem zawierać strukturę jej oddziałów oraz swoje grupy użytkowników będących uczniami, studentami oraz nauczycielami. Firma Euretech oferuje wdrożenie, szkolenia i administrację platformy edukacyjnej w oparciu o światowy standard platformy Moodle. Prace wykonujemy zdalnie na terenie całego kraju, zapraszamy do kontaktu.
Platforma edukacyjna składa się z wielu wyspecjalizowanych aktywności i zasobów prezentujących w multimedialnej formie przedmiot nauczania oraz kontrolujących jego opanowanie. Pośród aktywności, w których uczestniczą obie strony kształcenia, czyli uczniowie i nauczyciele, znajdziemy zarówno tradycyjne jak i nowatorskie formy dydaktyczne wykorzystujące nauczanie indywidualne oraz adaptacyjne. Natomiast zasoby, na które składają się zgromadzone przez nauczycieli i usystematyzowane pod dane tematy lekcji teksty, prezentacje, zdjęcia, filmy lub linki do innych źródeł w Internecie, są do dyspozycji uczniów celem przygotowania się do zajęć, odrobienia zadania domowego, czy napisania pracy klasowej. Całość spinają elementy kontrolujące realizację założeń kształcenia i uzyskania przez uczniów pożądanych kompetencji.