Zbyt długi czas oczekiwania klientów w kolejce dzwoniących, kiedy wszyscy Twoi pracownicy są zajęci, może spowodować ich rezygnację z kontaktu. Rozwiązaniem tego problemu jest opcja oddzwaniania do klientów, która pozwala zostawić im swój numer jednocześnie rezerwując miejsce w kolejce. Jeżeli któryś z pracowników będzie już wolny, to system zainicjuje połączenie między nim a klientem, który poprzez pozostawienie swojego numeru zarezerwował sobie miejsce w kolejce, nie tracąc na to czasu. Taka funkcja z pewnością nie tylko przyczyni się do zwiększenia satysfakcji klienta ale również zapobiegnie utracie z nim kontaktu, czyli szansy sprzedaży.  

Kolejne etapy tego procesu przedstawiają się następująco:

  • Klient dzwoni do firmy
  • Wszyscy pracownicy obsługujący linie są zajęci
  • Połączenie klienta ustawiane jest w kolejce dzwoniących
  • Klient słyszy komunikat z opcją późniejszego oddzwonienia
  • Klient korzysta z opcji oddzwonienia i się rozłącza
  • Któryś z pracowników obsługujących linie jest już wolny
  • Do wolnego pracownika obsługującego linie system kieruje zadanie oddzwonienia do klienta
  • Pracownik obsługujący linie oddzwania do klienta