Oferujemy telefonię VoIP oraz rozszerzenia z zakresu ujednoliconej komunikacji - UC, które  zintegrujemy z Państwa infrastrukturą teleinformatyczną, co pozwoli Waszym pracownikom na lepszą współpracę oraz efektywniejszą obsługę klientów. 

Do dyspozycji mamy dwa rozwiązania, opierające się albo na centralach telefonicznych umieszczanych w siedzibie firmy, albo centralach programowych usytuowanych na serwerach internetowych zwanych rozwiązaniami chmurowymi.

Centralę stanowi urządzenie PBX, które steruje całym ruchem telefonicznym wewnętrznym jak i zewnętrznym. Użytkownicy mogą wykorzystywać zarówno telefony przewodowe jak i bezprzewodowe, a także mogą korzystać z aplikacji na urządzenia mobilne, uzyskując dostęp lokalny z poza firmy.

Centrala PBX posiada szereg funkcjonalności jak IVR, kolejkowanie z oddzwanianiem, nagrywanie, pocztę głosową, kontakty, komunikator tekstowy, połączenia wideo i wideokonferencję, centrum telefoniczne (Call Center)  oraz inne aplikacje UC wspierającą współpracę w środowisku przeglądarek, urządzeń mobilnych i desktopów z dowolnego miejsca na świecie. 

W centrali PBX zaimplementowanych jest wiele rozwiązań dotyczących bezpieczeństwa i zwiększania niezawodności połączeń.